31. születésnapját töltötte be cégünk 2023-ban. Az 1992-es gazdasági évünk megkezdése óta rengeteg változást, kudarcot, de legfőképpen sikereket éltünk meg a cég történetében.
Az elmúlt 31 év sikereinek köszönhetően, termékeink száma, vásárlóink száma, árbevételünk és a létszámunk is szinte minden évben növekedett, folyamatosan bővültünk azokon a területeken, ahol a fejlődés gátja a humánerőforrás hiánya volt.
Emiatt a bővülés miatt vált szükségessé egy új cégközpont kialakítása Nyíregyházán, ahol a folyamatosan növekvő számú munkavállalók egy jóval nagyobb, modernebb és korszerűbb épületben dolgozhatnak.
A 2021-es GINOP PLUSZ-1.2.1-21-2021-01986 támogatás lehetőséget adott arra, hogy az ingatlanfejlesztést megvalósítsuk pályázati forrás segítségével, és egy teljesen új irodában ünnepeljük a születésnapunkat.
A pályázaton elnyert közel 154 millió forintból – többek között- a látványterven megjelenő épületeket valósítottuk meg. A több, mint 200 m2-es főépület mögé egy új, 189 m2-es raktárcsarnokot építettünk. A tervek között szerepelt továbbá a szegélykövezés, út, járda, parkoló, kerítés építése.
Ezeken kívül sorompórendszer, kamerarendszer, új irodabútor és berendezés is kialakításra került.
Megújuló energiaforrást hasznosító technológiák közül napelemet és hőszivattyút építettünk be, így a gáz fogyasztását nélkülözni tudjuk a jövőben.
Az új raktárcsarnokban korszerűen tudjuk tárolni és mozgatni az árukészletet, ezáltal a vásárlóinkat is gyorsabban és könnyebben tudjuk kiszolgálni.
Az új fejlesztéseknek köszönhetően kibővült szervizszolgáltatásunk kapacitása is. Modernebb szervizműszerekkel tudunk dolgozni, így gyorsabb lesz a hibafeltárás a garanciális és garanciaidőn túli eszközöknél és vevőink hamarabb kézhez kapják a szervizelt adóvevőket. Szervizünk teljesen új bútorzatot is kapott, melyben átláthatóvá válik a szervizalkatrészek tárolása.
Az európai uniós támogatás felhasználásával - amely a Széchenyi Terv Plusz program része - az ingatlanfejlesztésen és a megújuló energiaforrások alkalmazásán kívül eszközbeszerzést és munkavállalóink képzését is megvalósítottuk.
A fejlesztésnek köszönhetően cégünk az európai uniós KKV-k fejlettségének szintjére lépett, a termelési folyamataink hatékonysága javult, a működési költségeink csökkentek.
Az Anico Kft. így a változó üzleti környezetben is alkalmassá válik munkahelyeinek megőrzésére és további munkahelyek megteremtésére.
Minden vásárlót várunk szeretettel az új irodánkban!