Cookie információk

Az Anico webshop teljeskörű funkcionalitásának biztosításához cookie-kat használunk. Számunkra fontos, hogy könnyen használható legyen a webshop, és ehhez elemezhessük a vásárlási és böngészési szokásokat.

További információkért tekintsd meg az Adatvédelmi szabályzatunkat.

Mi, az Anico marketingesei bízunk abban, hogy a cookie-k elfogadásával te is hozzájárulsz ahhoz, hogy a vásárlói és böngészési élményt tovább fejleszthessük.

Anico BLACK WEEK: 22 - 29 November *HAMAROSAN!

Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer - 1 éves hozzáférés

eChat by Anico
Cikkszám: DISPATCHER
Nyíregyházi raktár: Egyedi rendelésre
Budapesti raktár: Egyedi rendelésre
Termékminőség
Adóvevők közvetlenül a legnépszerűbb gyártóktól, gyártói garanciával.
Szakszerviz
Szervizelés szakszervizeinkben és a gyártók saját szervizeiben.
Jótállás
Minden kiegészítőre 1 év jótállás, adóvevőkre akár 2-3-5 év jótállás!
Halasztott fizetés
Vásárolj cégeddel most és fizess 30 nap múlva a PastPay segítségével!
DEMÓ PROGRAM

Próbáld ki a készüléket 7 napig ingyen!

66.196 HUF (52.123 HUF + ÁFA)
Menny.:DB

Leírás és Paraméterek

Az Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer a hatékony, modern munkaszervezés eszköze.  Ez a Windows® operációs rendszerű PC-n futtatható program lehetővé teszi, hogy a diszpécser kényelmesen, egy jól áttekinthető felületen keresztül lássa és kezelje az Anico eChat kommunikációs platform valamennyi szolgáltatását.

Beszédhívások számítógépről
A diszpécser valamennyi munkatársat eléri, hívásokat tud kezdeményezni vagy fogadni az egyes beszédcsoportokban, vagy akár egyéni, duplex hívást is tud folytatni a kollégákkal a számítógép mikrofonjának használatával.
A diszpécser valamennyi beszédcsoportot használni tudja, és azt is látja, egy-egy felhasználó készüléke éppen melyik csoportban vételkész.

Szöveges üzenetek
A diszpécser rövid szöveges üzeneteket is küldhet a többi felhasználónak.

Beszédcsoportok kezelése
Az Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszerrel áttekinthető és elérhető valamennyi beszédcsoport. Sőt, ha a munka jellege vagy egy vészhelyzet megköveteli, lehetőség van alkalmi beszédcsoportok létrehozására és a felhasználók átcsoportosítására.

Helymeghatározás, nyomkövetés és riasztások
A diszpécser láthatja a munkatársak pontos földrajzi helyzetét, így ennek az információnak a birtokában hatékonyabban tudja koordinálni a munkát. Nem csak az aktuális helyzet kérhető le, hanem visszamenőlegesen is meg tudja nézni az utat, amit az adott felhasználó megtett. Ez különösen hasznos például biztonsági szolgálatok esetén, hogy tudjuk, mely területeket mikor ellenőrizték a járőrök, vagy pl. szállítmányozó cégeknél, hogy mikor, merre haladt az áru.
Az elektronikus kerítés (geofencing) funkció segítségével automatikus riasztásokat lehet beállítani arra az esetre, ha a felhasználók belépnek, vagy kilépnek egy-egy földrajzi területre. Ennek segítségével értesülhetünk arról, hogy adott felhasználó valamely helyszín közelébe ért, így pl. tudunk neki feladatot adni az adott területen. De azonnal értesülhetünk arról is, hogy egy munkatárs végzett egy megadott helyen, illetve elhagyta a helyszínt.

Biztonsági funkciók
Ha egy munkatárs megnyomja készülékén a narancssárga vészjelző gombot, a diszpécser azonnal riasztást kap.
A magányos munkás (lone worker) beállítás az egyedül dolgozó kollégák biztonságára vigyáz. Ezeknek a munkatársaknak rendszeres időközönként be kell jelentkezniük. Ha egy bejelentkezés elmarad, a diszpécser riasztást kap, és azonnal kapcsolatba tud lépni az egyedül dolgozó munkatárssal, vagy segítséget tud küldeni a helyszínre.

Hangrögzítés és hangfelvétel visszakeresése
Az Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer hangfelvevője rögzíteni tudja az egyes beszédcsoportokban zajló forgalmazást. Ezek a hangfájlok könnyedén visszakereshetők a szoftver adatbázisából, így bármikor utólag is meghallgathatjuk, ki és mit mondott egy adott időpontban.

Új, szerveroldali hangrögzítés funkció érhető el eChat ügyfeleink részére! Díjmentesen bekapcsolható minden eChat adóvevőflottán és a diszpécser rendszeren. Segítségével rögzíthető az eChat rendszerén történő beszédkommunikáció, ami a szerveren kerül mentésre. Bővebb információkért keresd az eChat ügyfélszolgálatot, ami a funkció bekapcsolását is végzi!

Az adóvevő rendszereknél alapesetben csak audió kommunikációra van lehetőségünk, tehát élőszóban kommunikálunk. Viszont sok esetben hasznos lehet, ha a diszpécser, vagy egy vezető rádiókezelő kapcsolatba tud lépni vizuálisan is a felhasználóval. Erre ad lehetőséget az eChat videóhívás licensz. 

eChat videohívás licensz:


Az Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer ára változik, amennyiben 20 db eChat PoC adóvevő készüléknél több üzemel a flottában. Ekkor az Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer 1 éves hozzáférése 6 EUR / készülék áron érhető el. Bővebb információért keresd az Anico eChat ügyfélszolgálatot a +36 1 555 61 11 telefonszámon. 

Különböző pénzügyi és kifizetési konstrukciókkal kapcsolatban, vedd fel a kapcsolatot az értékesítési osztállyal a Kapcsolat menüpont alatt. 

Blogbejegyzések:

Anico eChat Irányító- és Diszpécser Rendszer

10 ok arra, miért az eChat adóvevős kommunikáció a legideálisabb munkavégzéshez

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írd meg te is a véleményed!

Videók