1991-ben Törökországban fogantatott a gondolat, hogy 4 rádióamatőr csináljon együtt egy céget Magyarországon Anico névvel, ami kiszolgálja az - akkoriban főleg rádióamatőrökből és taxisokból álló - érdeklődőket. Sokan nem tudják, hogy mit jelent az ANICO. ANtenna Információ COmmunikácó szavakból képzett mozaikszó.
Az elmúlt 30 év sikereinek köszönhetően, termékeink száma, vásárlóink száma, árbevételünk és a létszámunk is szinte minden évben növekedett, folyamatosan bővültünk azokon a területeken, ahol a fejlődés gátja a humánerőforrás hiánya volt. Emiatt a bővülés miatt vált szükségessé egy új cégközpont kialakítása Nyíregyházán, ahol a folyamatosan növekvő számú munkavállalók egy jóval nagyobb, modernebb és korszerűbb épületben dolgozhatnak.
A 2021-es GINOP PLUSZ-1.2.1-21-2021-01986 támogatás lehetőséget adott arra, hogy az ingatlanfejlesztést megvalósítsuk pályázati forrás segítségével, és egy teljesen új irodában ünnepeltük a 30-ik születésnapunkat. A pályázaton elnyert közel 154 millió forintból – többek között- a látványterven megjelenő épületeket valósítottuk meg. A főépület tekintetében 6 m2 ingatlan bővítés és 275 m2 ingatlan átalakítás valósult meg. Az épület mögé egy új, 189 m2-es raktárcsarnok épült. Az infrastrukturális feltételrendszer fejlesztése mentén vagyonvédelmi-, IT-, elektromos beléptetőrendszer, valamint elektromos közmű csatlakozás került kiépítésre, víz, gáz, szennyvíz közmű csatlakozás, valamint út, járda és parkoló is megalkotásra került.
Megújuló energiaforrást hasznosító technológiák mentén napelemes- és hőszivattyús rendszer is üzembe helyezésre került.
Az új raktárcsarnokban immár korszerűen tudjuk tárolni és mozgatni az árukészletet. A cél elérését a projektben beszerzett Jungheinrich MPB típusú soros, valamint Jungheinrich FBM típusú állványrendszer illetőleg a Jungheinrich AMW 22 mérleges kézi hidraulikus emelőkocsi és a Jungheinrich EFG 215 elektromos targonca. A vásárlók így gyorsabban és könnyebben váltak kiszolgálhatóvá Az új fejlesztéseknek köszönhetően kibővül szervizszolgáltatásunk kapacitása is. A Freedom R8200 telekommunikációs komplex mérőműszerrel gyorsabbá és pontosabbá vált a hibafeltárás a garanciális és garanciaidőn túli eszközöknél és vevőink hamarabb kézhez kapják a szervizelt adóvevőket. Az Europelift TM16GT utánfutós kosaras emelőgép a hibaforrásokhoz kapcsolódó hozzáférést tette lehetővé. Szervizünk teljesen új bútorzatot is kapott, melyben átláthatóvá vált a szervizalkatrészek tárolása.
Az új cégközpontban kiépítendő szélessávú VOIP rendszer lehetőséget nyújt ügyfélszolgálatunk színvonalának és hatékonyságának fejlesztésében, mivel belföldi és nemzetközi partnereink gyorsabban és közvetlenül fogják tudni elérni kollégáinkat. Az informatikai fejlesztések pedig lehetővé teszik népszerű internetalapú adóvevő rendszereink és szolgáltatásaink bővítését, ügyfeleink még magasabb szintű kiszolgálást.
Munkavállalónk informatikai eszközellátottsága is javult a projekt fejlesztésnek köszönhetően, így munkavégzési hatékonyságuk növekedett. A projektben FUJITSU CELSIUS W5010, Intel® Core™ i7 asztali számítógép, Dell Alienware AW3420DW monitor, DELL 08062VN3510EMEA01 laptopok, 2-2 db Samsung Galaxy Tab S7+ (SM-T976B) 12.4" 128GB, Apple iPad pro 128, és 8 db Samsung SM-S901BZKGEUE Galaxy S22 6,1" 5G 8/256GB DualSIM, 3 db Apple iPhone 13 Pro Max 256GB, Apple iPhone 12 Pro Max 128GB Mobiltelefon, 2 db Apple iPad pro 128 került beszerzésre.
A vásárlói tájékoztatást, az épületen belüli információáramlást 3 db Samsung QE75Q80AATXXH 4K UHD QLED SMART LED Televízió segíti.
A vállalkozás IKT alapokra helyezett működését HPE Proliant DL380 G10 szerver konfiguráció tette stabillá és biztonságossá.
A munkavállalók szakmai ismeretének bővítése során célzottan a vállalkozásra releváns képzési, személyiség- és készségfejlesztő program kialakítása, képzési terv megalkotása és Információs és kommunikációs (IKT) technológiákra irányuló képzés valósult meg.
A fejlesztésnek köszönhetően cégünk az európai uniós KKV-k fejlettségének szintjére lépett, a termelési folyamataink hatékonysága javult, a működési költségeink csökkentek. Az Anico Kft. így a változó üzleti környezetben is alkalmassá vált munkahelyeinek megőrzésére és további munkahelyek megteremtésére.
A projekt átadásával együtt ünnepeltük a 30. születésnapunkat melyről tájékoztatás adtunk Facebook oldalunkon és a Hírleveleinken is!
Kedvezményezett neve: ANICO Híradástechnikai Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Szerződött támogatás összege: 153 825 773 Ft
A projekt befejezési dátuma: 2022.12.01.